mandag den 13. januar 2014

Kalenderpakker 2013

Jeg havde lavet pakkekalender til mine to søstre og min svigerinde. Jeg havde besluttet, at budgettet var omkring 100 kr pr person. Det lille budget betød også at jeg måtte tænke kreativ, omkring hvad gaverne skulle indeholde, men jo bare en udfordring som jeg nyder. Jeg var gået igang i meget god tid, så jeg kunne finde gode ting, dette betød også at primært ikke var juleting. Pakkerne var en blanding af egne kreationer, loppefund og små ting fra søstrene grene, ikea og andre steder.

I pakkerne var der, fra søstrene grene var der 2 forskellige masking tape til omkring 7 kr, postkort til ca 3 kr, en notesbog til 5 kr og neonklistermærker, fra Ikea var der ting fra deres papershop, såsom "til og fra"- mærker, klistermærker, fra bilka havde jeg købt den fake lyngby vase til 15 kr og kobber kæmpeclips fra Architegn. Af mine egne kreationer var der, ophæng som dem, dem og dem, "til og fra"- mærker som dem, blomster som dem, marmor smørebræt og et krus med porcelænsmaling. Af loppefund var der en ansigtspotte, et lyngbyæskebæger, og små ting, der ikke var ens i alle pakkekalenderne.

Mellem jul og nytår var jeg lige forbi min ene søster og der var julepynten pillet ned, men det var dejligt at se at flere af gaverne var fremme.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar