torsdag den 9. januar 2014

2014

Så er man lige som i gang med 2014, og det går jo egentlig bare derud af som det plejer. Jo ældre jeg bliver, jo hurtigere synes jeg altså bare dagene, ugerne og månederne går. Men det siges jo, at det et tegn på at man har det godt.

Jeg synes, at det tydeligt ses rundt i blogland, at det er ret så moderne at have sig en grafisk kalender. Jeg er rigtig vild med kalenderen fra Hay og den fra playtype, jeg havde sådan set også besluttet at jeg måtte da eje en af dem. Men før jeg så af det og før jeg havde fået en købt, dukkede der en gratis kalender op ved WeekdayCarnival, så fin, grafisk og GRATIS, så jeg skyndte mig at printe den ud.

Du kan printe kalenderen her.

Udover denne fine kalender, er der de seneste dage dukket flere gratis kalendere op, se mere her.




Jeg beklager den dårlige kvalitet af billederne, men det er som om solen ikke har været fremme i dag.

1 kommentar: