søndag den 12. januar 2014

Bananpandekager

Her til eftermiddag lavede jeg en af de sundere snacks, nemlig bananpandekager med frugt og vaniljecreme lavet på skyr.


Der blev ca. 15 små pandekager af portionen.

Ingredienser: 
2 modne bananer
2 dl skummetmælk
Ca en håndfuld Havregryn
Et æg

Jeg blendede bananer og mælk, til en ensartet masse, derefter blendede jeg ægget i, og rørte havregrynen i. 
Stegte tre små pandekager af gangen på panden.

Vaniljecremen lavede jeg af skyr, vaniljesukker og lidt sødemiddel, smagte bare cremen til løbende. 

Det smagte rigtig lækkert, bananpandekagerne vil være perfekt til brunch, mellemmåltid eller når man er lækkersulten.

God søndag derude:-)


1 kommentar:

  1. Hvor lyder det bare lækkert - og nemt! Det skal jeg da prøve en eftermiddag i løbet af ugen :)

    SvarSlet