tirsdag den 2. juli 2013

Heldige mig

Jeg er en af de heldige der har job efter sommerferien, og jeg glæder mig i den grad til at skulle i gang - men er samtidigt meget nervøs for at skulle varetage undervisningen i en klasse og stå med ansvaret. Men føler mig i den grad heldig og det hele bliver så spændende - det er jo først nu jeg rigtig skal lære at være LÆRER.

Det betyder også at noget at sommerferien skal bruges på forberedelse, så jeg kan komme ordentlig i gang og er mest mulig klar til efter sommerferien. Der er sikkert en masse jeg ikke har overvejet, eller medtænkt - er ret sikker på der bliver nok at se til og få styr på som nyuddannet.

Jeg er blevet taget rigtig godt imod på skolen, jeg har mødt mine elever, mine kollegaer og jeg har været med til planlægning af næste skoleår.

Idag har den stået på årsplan for matematik og man kan jo lige så godt gøre det lidt hyggeligt.




I går var jeg lige et smut i IKEA, jeg synes at IKEA laver mange fine ting til billige penge. Så er bestemt fan af IKEA, men der er nogle ting i IKEA som ALLE har, og så synes jeg godt man kan blive lidt træt af det. Men alt i alt, mange fine ting.
Jeg købte den fine mintgrønne plastik bakke til 25 kr og købte den sorte strikkede pude til 149 kr. 


Puden passer perfekt sammen med min grå hæklede pude, som min dygtige søster har lavet.


Det er iøvrigt indlæg nummer 100 :-) God dag derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar