mandag den 15. juli 2013

Bagagerumsmarked i Aalborg

Den anden søndag i måneden er der bagagerumssalg i Aalborg og det er noget der trækker folk til. Der er i mellem 75-100 boder. Så der er virkelig en masse ting og sager man skal igennem. Min svigerinde og jeg tog der ud i går og heldet var med os. Vi fandt bare så mange gode ting. Mit guld kan ses nedenunder.



Stelton stål termokande med både almindelig låg og picnic låg. To metal madkasser fra dixi.

Knivblok fra Endeavour til 75 kr, den koster 599 som ny, min kæreste og jeg fik en i julegave, så jeg købte den for min søster. Syv plastik bøtter ala Erik Kold, jeg fik alle syv for 25 kr.

Endelig fandt jeg min længe ønsket Bjørn Wiinblad vase, det var det første jeg købte. Jeg forelskede mig i glassuren på den anden lille potte, og til 5 kr kom den også ned i posen.

Mit sidste køb var et par Vero moda jeans med print, de var vasket tilpas mange gange så printet ikke er for tydeligt og hun skulle kun have 10 kr for dem, bedst af alt de passer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar