onsdag den 10. juli 2013

Gårsdagens lopper

En veninde og jeg tog på loppe-tur i går. Og jeg synes egentlig vi kom hjem med mange gode fund og bedst af alt var vi meget heldige med at det var rigtig gode priser. 


Ansigtskrukker, er vilde med de to små. Den store var den første ting jeg købte i går, og havde nok ikke købt den hvis jeg havde set de to små først. Men man skal jo slå til når man er der. Kender I ikke det?

Marmor køkkenrulleholder

Kunne ikke stå for de to skåle/fade, var vild med farverne. Det er desværre svært at se de flotte farver på billedet. Den blå skål er fra Løvemose

Mint plast fad, rigtig fin farve. Grå vase og en lysegrå keramikvase fra Hyldalhus.

Rundt marmor fad, mint fadet igen og en øl plakat, som jeg gav min kæreste i gave.

Det sidste er geometriske træ figurer, ved  ikke præcist hvad de skal bruges til, men fik alle sammen for 10 kr..

Nu skal det hele vaskes og så må jeg se om jeg kan finde plads til det hele.

God dag der ude:-)

2 kommentarer:

  1. Kanon fede fund!! Er helt tosset med ansigtslrukkerne:) træfigurerne kan måske blive til ørestikkers? Lige pt. bliver alt til ørestikkers hos mig.. Hvis du er frisk på "pennevenne" så send mig endelig en mail:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en god dag, og brugte kun 100 kr på det hele;-)
      Træfigurerne er desværre for store til ørestikker, (efter min mening) de måler 3-4 cm...

      Jeg sender dig lige en mail i morgen:-)

      Slet