onsdag den 3. juli 2013

Du er prikken over i'et.

Langt om længe tog jeg mig sammen til at komme på instagram - og ja det er inspirerende at se andre flotte billeder.

Jeg kunne ikke stå for Myminmys fine tryk "Du er prikken over i'et", du kan se det her. Camilla Maria som også har bloggen Myminmy er simpelthen bare så dygtig og inspirerende.

Hun er i gang med et nyt projekt sammen med Pernille der har bloggen Byhornung. Det ser meget spændende ud, du kan følge dem på instagram Byhornungogmy.

Så må indrømme at jeg blev så inspireret af Camilla Marias fine tryk, at jeg har lavet mit lille billede, med teksten: "Du er prikken over i'et". Mit lille billede er lavet på et lærred med ramme fra Søstrene grene, hvor plastikken blev på lærredet. Derudover har jeg brugt klistermærker og dots.






Endnu en collage er kommet i ramme, og har indtil videre fået plads på bambus rullebordet. Det var den jeg lavede her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar