lørdag den 5. oktober 2013

Til dig, fra mig

Åhh jeg har længe gerne ville have en gammeldags dymo eller en præge dymo som den også hedder.
Har kun fundet dem rundt omkring på nettet, og portoen er jo ikke ligefrem billigt og hvis man så ikke skal have andet osv. Så jeg har ikke fået taget mig sammen til at få en købt, men den anden dag modtog jeg en mail fra Grafical, at de denne dag havde fri fragt og da jeg så oveni købet havde et par ting mere jeg gerne ville have slog jeg til. 

Dymoen er en junior, den har æ, ø og å og så kostede den kun 65 kr. og den fungere ganske fint.  


og når man så får sig sådan en ny maskine, så skal den da prøves med det samme, jeg har været ved at lave lidt "til og fra"-mærker. 


På bagsiden af nogle af mærkerne har jeg stemplet med stempel fra Søstrene Grene.


Sådan en gave må gerne komme under mit juletræ, grafisk og fin.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar