mandag den 14. oktober 2013

Kender i det,

At man i perioder kun for øje på en type genstand. Det kan være en periode, hvor man konstant finder t-shirt man må eje. Jeg ved ikke lige, hvad der er med mig i tiden men jeg er ramt af en pude-periode. Jeg har siden sommer hvor jeg fik den fineste hjemmehæklet pude af min søster, skiftet alle puderne i sofaen. Jeg har købt en strikket sort pude i IKEA og en grafisk Ferm living pude. Det sidste skud på stammen er en pude fra bloomingville hvor den grå farve fades ud. Den er rigtig fin, og var så heldig at få den på bud.


Nu skal det være slut med køb af puder det næste stykke tid:-) er også meget glad for dem jeg har.

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det så godt! Jeg har et eller andet med skåle og bakker:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det er altså skørt at man har det sådan. Skåle og bakker er også nem at falde over, og der er så mange fine:-)

      Slet