torsdag den 3. oktober 2013

DIY ... til vasen

For ca. 14 dage siden, havde Frk. Hansen et indlæg om at lave sine egne blomster og jeg var solgt. Jeg synes de er så fine, så nu har jeg lavet mine egne. 

Man skal bruge grene og et selvhærdende materiale der hedder Foam Clay eller Silk Clay. Det kan købes på Grafical.

Forskellen på materialerne er at Foam Clay er lavet af en masse små perler, som giver en fin struktur. Begge materialer er meget nemt at arbejde med. Det man gøre er at rulle materialet i kugler og derefter på en gren. Meget simpelt og enkelt.






Den anden type materiale:




Jeg blandende lidt brun med den gule farve for at få en mere karry gul farve. TIP! Pas på med hvor meget brun der kommes i.
En buket med fine falske blomster, der skal pynte her hjemme i løbet af efteråret og vinteren.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar