søndag den 11. august 2013

Ugens lopper

I denne uge har jeg været afsted flere gange efter lopper, har været på genbrugsstadionen, til det årlige loppemarked i fjordbyen og idag bagagerumssalg. Og sikke mange fund jeg har gjort mig. 

Ugens vildeste fund er klart en 10 cm Lyngby vase med blomster (jeg er normal ikke så vild med dem med blomster, men denne var virkelig smuk, og blomsterne var i de flotteste farver), men men men prisen var nu det vildeste, hun ville blot have en 20'er for vasen - jeg er så glad for den. 

Wiinblad skålen var også et af de bedre kup, til kun en femmer, fordi den havde skår i bunden. Derudover blev det til Royal Copenhagen fajance, köksklubben, kähler lysestage og tallerken, flere ansigtspotter, messing vase, kobber oplukker (med fine detaljer), kobber lysestage og en potte, en marmor stage  og en hjemmelavet vase ala Norman græsvase.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar