lørdag den 3. august 2013

Fantastisk!

Onsdag til fredag drog kæresten og jeg et smut til Grenå, Djursland er ikke et sted vi så tit er kommet, men dejligt er der og fyldt med loppesteder. Torsdag var vi først inde og se Grenå by, og shoppe lidt, jeg købte en vase fra house doctor og en lysestage i kobber fra H Skjalm P, efter at ha kigget i byen besluttede vi at vi ville tage i skandinavisk dyrepark og på vej ud af byen mødte vi et vennepar som bor i Kbh, så vi endte med is og kaffe i lystbådhavnen med dem og senere med grill i deres sommerhus om aftenen. Da vi holdte på parkeringspladsen ved skandinavisk dyrepark, regnede det og vi valgte at køre på loppetur i stedet. Vi besøgte en antik butik i Ørum, Nøj har aldrig set så mange ting og bedst af alt han havde den Bjørn Wiinblad lysestage jeg har ledt efter, jeg købte også et par kobber ting.

Fredag mødtes vi i sommerhuset igen med endnu et vennepar. Vi gik en tur i bønnerup strand og kom forbi en som solgte lopper ved vejkanten, han havde to Lyngby vaser en i 8 cm og en i 12 cm. Købte dem ikke, og fortrød i den grad, så det ene vennepar har købt dem for mig i dag. Så går lidt før jeg får dem, men de er mine og glæder mig til at få dem;-)

Sikke nogle dejlige dage vi har haft.


// Bjørn Wiinblad lysestage

// kobber vase og potte.

// kobber lysestage fra H Skjalm P

// House doctor vase 

Lidt stillebenbilleder af de nye ting



Ingen kommentarer:

Send en kommentar