tirsdag den 27. august 2013

Endelig kom reolen

Endelig Endelig Endelig kom vores nye muuto reol og jeg elsker den allerede. Jeg hader at vente på noget når det først er bestemt og bestilt, vil jeg havde det med hjem med det samme. Så jeg synes det har været en lang uge. Nu har jeg endelig fået plads til mine nips.


Ja og jeg har allerede været i gang med at flytte lidt rundt i reolen. Tager jo lidt tid før man er helt tilfreds.

Jeg har samlet min skjalm p kobber lysestage, en Norman stage og loppefundet, en gammel kähler stage. Jeg synes de forskellige materialer står godt i det hvide rum.

Mine elskede Lyngby vaser har fået en central plads i reolen.

Kobber går igen i reolen. Husene købte jeg sidste år i rema. 

Nyt grafisk vattæppe fra netto til 129 kr. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar