tirsdag den 27. november 2012

Lidt mere marked.

Her er lidt af hvad der ellers var på julemarkedet i Vitskøl.

"Hos Sibylle", en butik i Aars, havde også en bod på markedet, og Rikke havde taget denne dessertvin med, som er absolut min yndlings dessertvin. Den smager rigtig godt, og håber en smule på at dette kunne være den ene af adventsgaverne fra mine forældre:-)



I en anden bod faldt jeg over denne fine "prinsessen på ærten"-dukke, synes den var rigtig sød og en rigtig god ide.

Le tour de Strik er mærket på disse trøjer nedenunder, historien er faktisk en rigtig god ide, hun har lige meget hvor hun har været haft sit strikketøj med, og hvert stykke tøj har sin egen historie, som også er skrevet på hvert mærkat. en rigtig god ide og rigtig hyggeligt. Forhandles "hos Sibylle"



Disse malerier er lavet af kunsteren Poul Spanggaard. Jeg er helt vild med hans New York malerier - og håber bestemt at jeg en gang kommer til at eje sådan et.


To mini huse og svampe lavet i raku.



De sidste billeder er fra vores nabo bod.

 klovnekrukker



Krukke sæt, de var sorte udenpå, de var bare rigtig fine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar