fredag den 16. november 2012

FRI-Fredag

Sikke dog en dejlig dag i dag. Jeg har fri og da jeg endelig kom op, var jeg ude og tømme postkassen, Euroman var kommet til min kæreste, og se hvad jeg var så HELDIGT at der også var med i forsendelsen, et Eurowoman, kunne da kun være til mig, så formiddagen er gået med at læse blade og drømme sig lidt væk.




Mit sidste downtown køb, var et gavekort til Kalejdoskop. Gavekortet var på 300 kr som jeg betalte 150 kr for. Tja og jeg kan altid finde noget jeg gerne vil eje i Kalejdoskop. Købte denne playtype G-plakat, som er kommet i en egetræsramme fra IKEA - endelig har IKEA fået deres RIBBA rammer, i egetræ igen og til en rigtig god pris. For de resterende penge på gavekortet købte træbogstaverne HOME som har fået plads over vores knager i entreen. Jeg er i tiden helt tosset med træ og bogstaver, her fik jeg begge dele og så kun for 150 kr og så selvfølgelige også en ramme fra IKEA:-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar