lørdag den 14. september 2013

Nyt til rammerne

Jeg har kreeret nyt til mine mange rammer. Jeg kan godt lide at de har fået et tilfældig og organisk udtryk. Samtidig med er de symmetriske.
Det er nem og billig måde at få noget nyt til sine rammer. Man bukker papiret på midten og maler vandfarve på papiret tæt på midten, derefter bukkes papiret og vandfarven gnides ud.
Nogle af trykken er blevet rigtig gode og nogle mindre gode, men alt i alt synes jeg de er super fine.




Et af de store tryk er kommet i en træ ramme, jeg synes den passer perfekt til trykket.


2 kommentarer:

  1. Faldt lige over din fine blog. Du har virkelig mange fine ting. Dig skal jeg da følge. Tak for kigget. Du skal være velkommen til at kigge med hos mig hvis du har lyst. Krealiving.blogspot.dk
    Mvh Chatrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej chatrine, tak for den søde besked, og er glad for du vil følge min blog, sikke en fin blog du har.

      Venligst simone

      Slet