lørdag den 21. september 2013

En hjertelig udfordring

Jeg har fået tilsendt de fineste glashjerter af Lone Hagedorn - fra butik NordCraft.
Med en lille udfordring til mig på hvad jeg ville bruge dem til, udover julepynt.



Jeg er helt vild med dette hjerte som har flere farver i sig. Nedenunder der lidt forskellige ideer til hvad hjerterne kan bruges til.






Jeg har brugt hjerterne forskellige steder her hjemme, jeg brugt dem enkeltvis, ved mine lysestage, min Hay hånd, på E'et i HOME og ved et sort/hvid billed. Jeg mener nemlig, at når de hænger enkeltvis er de ikke julerelateret. Jeg er vild med de nuancer der er i glasset og den neonsnor der er i dem. Snoren er desværre lidt kort, hvert fald til lysestager osv. og det ville være en skam at skifte den flotte snor.

Men men men til jul skal de helt sikkert bruges på en lærkegren sammen med andet julepynt og jeg kunne også finde på at købe flere og bruge dem til vedhæng på gaver.

Tak for de flotte hjerte Lone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar