tirsdag den 4. december 2012

Pimpet Ikea-porcelæn

Endelig har jeg fået købt porcelæns maling, kan købes her. Var egentlig planen at jeg ville have en tusch, men de var i restordre, og nu ville jeg altså have det afprøvet. Da jeg først kom hjem og i gang, var jeg meget glad for at det var maling og ikke en tusch, for så kunne jeg bruge mine stempler. TIP! Jeg brugte en grydesvamp, hvor jeg hældte lidt maling i, så kunne jeg bruge mine stempler til at skrive på porcelænet. Her er lidt billeder af aftenens produktion.

Med inspiration af Liebes meget fine skåle til slik, efterlignede jeg teksten i en skål fra Ikea, og er stadig ikke i tvivl om at Liebes er og bliver de fineste. Men sjovt at lave sine egne skåle, og næste gang må jeg være mere opfindsom med tekst og motiver. 


 Søstrene grene havde sådanne nogle runde svampe som kunne bruge til, at lave prikker.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar