mandag den 6. maj 2013

Sjov og Ballade

Sidste år på dette tidspunkt, var jeg dybt begravet i billedkunst eksamen. En af opgaverne vi har haft i billedkunst var at vi skulle fotografere ostevoksfigurer da vi var på studietur i Berlin, som at det var dem der var på tur. Derudover skulle vi også fotografere denne ostevoksfigur i Aalborg også. Her nedenunder er der lidt billeder af min ostevoksfigur på tur.





Jeg synes egentligt at at det nogle rigtig fine fotografier og det var sjovt at tage dem. Ostevoksfigurerne kan modelleres så de ligner at de er i bevægelse, hvilket også gør at det ligner små mennekser. Den anden dag tog jeg lidt fotografier af en legofigur nede på havnen. Jeg har lige lidt for sjovt sat et af fotografierne i ramme. Se resultatet nedenunder.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar