tirsdag den 30. april 2013

HEJ TIL DET NORMALE LIV IGEN




Arg endelig kom dagen, hvor det sidste punktum var sat, den sidste gennemlæsning var læst, alle eksemplarer printet, underskrevet og afleveret. Nu er professionsbacheloren afleveret - sikke en fantastisk følelse. Dette har også været skylden til stilstand på bloggen, jeg har ikke haft tid og overskud  til blogge. Nu er der ca. en måned til den første eksamen, så det er hvis okay at holde et par fridage, inden eksamenslæsningen skal sættes i gang.




Her i eftermiddag har jeg stresset ned igen, bl.a. ved at pakke alle bøger væk og ved at klippe/klistre nogle collager, jeg synes resultaterne er blevet rigtige gode, så nu skal jeg bare have fat i nogle flere rammer, så de tager sig bedre ud. Jeg synes det er helt vildt hvad det gør ved tegninger, print, illustrationer, collager osv. at de kommer i rammer.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar